תרומת התוכנה לניהול מכון קוסמטיקה לשגשוג העסק

כשיש לקוסמטיקאית קהל לקוחות שרק הולך וגדל, הגיע הזמן שהיא תנהל את העסק בצורה יעילה יותר. באמצעות תוכנה לניהול מכון קוסמטיקה היא תוכל לנהל את העסק באופן יעיל, ובסופו של דבר לגרום למימוש הפוטנציאל הגלום בו.

על מנת לגרום למכון קוסמטיקה לספק את השירות הטוב ביותר וליהנות מהצלחה מרובה, רצוי מאוד לבחור בתוכנה לניהול שתוכל לענות על כל הצרכים העסקיים ותתאים לאופי המקום. תוכנת הניהול מסדרת ומארגנת את מכון הקוסמטיקה, ובימינו יש לה אפשרויות משוכללות ומתקדמות.

יתרונות מערכת לקוסמטיקאית:

  1. אפשרות לתיעוד הטיפולים באופן יעיל ומתקדם.
  2. בניית סדרות טיפולים.
  3. ניהול מלאי מוצרי הקוסמטיקה.
  4. מערכת זימון תורים עבור שלל טיפולים קוסמטיים.
  5. מעקב אחר לקוחות פוטנציאלים חדשים (בזכות מערכת CRM).
  6. שמירה על קשר עם לקוחות קבועים, בין היתר בזכות שליחת SMS אישי ביום ההולדת שלהם.
  7. ניהול תיק רפואי שמתאים לצרכי הקוסמטיקאית – באמצעות מודול שממפה את האזורים על הגוף / הפנים לציון נקודות הזרקה, נגעי עור וכו'. קיימת אפשרות לתיאור כל אזור, הוספת אבחנה בטקסט חופשי, והוספת צילום לפני ואחרי הטיפול.
  8. ניהול יעיל של הלקוחות – לדוגמה, קיים שימוש במודול לניהול הלידים של המערכת. הלידים נקלטים משלל מקומות באופן אוטומטי וללא מגע אדם.
  9. קיים ממשק למערכת הטלפוניה. כשנציג מקבל שיחת טלפון, הוא יכול לצפות בחלון שמספק את פרטי הלקוח, הטיפולים האחרונים שלו והתורים העתידיים. כמו כן, במידה והטלפון נמצא בבית משפחה עם מספר לקוחות, המערכת החכמה פותחת חלון נפרד לכל לקוח בן משפחה.

מה מספק לנו יומן פגישות מתקדם וגמיש?

יומן הפגישות הסטנדרטי סיפק בעבר אפשרות לזימון פגישות וסנכרון ליומן של גוגל או לאאוטלוק. בימינו, בתוך תוכנת הניהול המתקדמת קיים יומן פגישות משוכלל שמספק אפשרויות שונות, כמו:

• ניהול של 2 יומנים: ראשי ומשני. כלומר, תוכלו לנהל במקביל יומן מטפל ולנהל את המיקום של הטיפולים.

• ניהול הערות, מגבלות, רשימת ממתינים, שעות עבודה, הפקת דוחות יומן ועוד.

• קישור ליומן הטיפולים, בין היתר עם אפשרות לשריון זמן ומחיר.

• ניהול כל המשאבים והתזכורות (באמצעות דוא"ל, SMS או VMS).

• אפשרות שבעל העסק יצפה בכל רגע נתון במידע הרלוונטי על הלקוחות, כגון: רשימת הממתינים, זמן ההמתנה, פרטי הלקוח וכו'. כמו כן, ניתן לבצע שינויים בסדר התחנות והעדיפויות (בנוסף למעקב וניטור בזמן אמת).

הבחירה הנבונה לניהול נכון של המכון לקוסמטיקה היא השימוש בתוכנה לניהול מכון קוסמטיקה שמסוגלת לענות על הצרכים העסקיים המדויקים של המקום ותספק את כל הכלים למימוש הפוטנציאל של העסק.

פתיחת צ'אט
שוחח\י איתנו
איך נוכל לעזור לך?